without-you

Alla inlägg under december 2012

Av R F - 31 december 2012 18:55

Nu åker vi till K det ska bli kul! :)
Hoppas ni alla får en bra kväll utan några olyckor! :)

Av R F - 31 december 2012 17:23

Klockan sju åker vi till K och firar nyår! :)
Det ska bli kul. Hur ser er nyår ut?

Av R F - 31 december 2012 17:19

Dagen idag är en gåva till dig

använd dig av den

för den kommer

aldrig tillbaka.

KÄLLA: www.karinjubal.n.nu/egna-dikter

Av R F - 31 december 2012 10:21

Idag är det sista dagen på 2012! Just nu ligger jag i soffan och kollar på tv. Senare vet jag inte vad jag ska göra men det blir nog fullt upp idag igen:(

Av R F - 30 december 2012 23:34

Imorgon så är det nyår, det ska väl bli okej vi ska fira i K med några vänner. Jag hoppas bara att det inte blir så mycket smällande hemma så djuren blir rädda. Jag tror nog det är fler en bara jag som hoppas att 2013 blir bättre än vad 2012 har varit, jo ledsen men det blir ingen dikt/citat idag för har haft fullt upp hela dan och nu orkar jag inte skriva en:( Men godnatt till alla sov gott! :)

Av R F - 30 december 2012 11:42

Hej det blev ganska sent igår de sista gästerna åkte hem vi ca halv två. Idag så ska jag åka lite fyrhjuling med L och kanske spela lite tennis! ;)
(Har inte många bilder kvar på mobilen)

Av R F - 29 december 2012 17:24

Är glad att jag fann en vän som du,


mitt liv är ännu värdefullare nu,


Tillsammans med dej mår jag så bra.


En vän som du skulle alla ha,


i glädje och sorg finns du där för mej,


känns så bra att jag lärde känna dej.


Vi har så mycket roliga minnen


som verkligen värmer våra sinnen.



Källa: http://www.lillafjarilendesign.se/dikter/

Av R F - 29 december 2012 17:10

Hej! Jag vaknade ca kl. 8 och gjorde mig färdig, sen åkte vi och klippte mig det blev väl okej lite kort men det slitna var tvunget att klippa. Sen ringde W mig och undra om vi skulle till Väla och så klart ville jag det. Jag köpte en grå kudde, två nagellack och totteband:) Jag kom hem för cirka en kvart sen och nu så laddar jag över bilderna från mobilen till datan samtidigt som jag lyssnar på One Direction. Sen kl.6 får vi gäster.  

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 somrar som vill att just DU läser min blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas/ kan förbättras på min blogg?
 Frågestund
 Kompisinlägg
 Mina tankar
 Mina åsikter
 Mer om mig själv
 Fler inlägg
 Fler bilder
 Mer om min vardag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards