without-you

Alla inlägg under september 2013

Av R F - 28 september 2013 12:13

Har varit sjuk men mådde bättre igår kväll. Så blev iväg skickad till tennismatch och på något sätt lyckades jag vinna men det var lite svårt att andas i slutet:\ Men nu måste jag tyvärr gå ska till Bjuv o vara med Jasmine och vi ska spela in roliga videos ;)

Av R F - 26 september 2013 08:28

Nu är jag hemma o är sjuk inte jättekul. Har feber och super ont i halsen men nu ska göra läxa så hej! ;)

Av R F - 24 september 2013 19:05

Har en hel del läxor och prov så har varit tvungen att plugga, men i söndags tränade jag tennis i 2 timmar och det gick bra, sen igår var jag i skolan som vanligt och sen spela jag en timme tennis i ödåkra som också den träningen gick bra. Idag har vi fotats i skolan och jag riktigt hatar skolfoton, gruppbildning är väl okej men de enskilda fotona är hemska skulle egentligen spelat tennis idag men var tvungen att plugga och det varit mycket tennis! :\


Jag har precis blivit färdig med en engelska uppsats som ska in på torsdag så mamma ska bara kolla genom den, sen har jag även gjort tyska och engelska glosor. I morgon så är det filmkväll på skolan för min klass eftersom vi vann Mölledammsracet ( en tävling där alla klasser på min skola tävlar ute mot varandra i olika tävlingar) så som pris får vi en filmkväll så det blir ingen tennis. 


Just nu äter jag en oboy macka som är jätte god! Haha kan knappt äta den bara för har så jätte ont i halsen och kan knappt prata :\


Mitt schema för veckan :


Måndag: Skolan och tennis

Tisdag: Skolfoto, läxhjälp och ingen tennis :(

Onsdag: tyskaglosor och filmkväll.

Torsdag: engelska uppsatsen, engelska glosor och svenska läxa.

Fredag: So prov och Ma prov! :(

Av R F - 21 september 2013 20:21

Länge sen jag blogga, sorry för det! Det har varit fullt upp med tennis, skola, djuren och kompisarna så har inte hunnit :( Ska försöka bli bättre men det är mycket nu i nian så får se hur det går! ;) Idag har jag spelat tennis i två timmar och det var super kul och gick bra o imorgon blir det ytterligare två timmars tennis och sen på måndag, tisdago ch onsdag så blir det 1,5 timmars tennis :)


Har känt mig dålig sen i fredags med huvudvärk, nackspärr, ont i halsen och så fryser jag så sjukt mycket så igår sov jag i min onepice under 2 tjocka täcken och en filt och frös :\ Men det är lite bättre nu har fortfarande huvudvärk, nackspärr och jätte ont i halsen men jag fryser iallafall inte och det är jag glad för det var hemskt att frysa så mycket.

Ska ner och äta nu och sen ska jag kolla tv ;)

Av R F - 21 september 2013 20:21

Länge sen jag blogga, sorry för det! Det har varit fullt upp med tennis, skola, djuren och kompisarna så har inte hunnit :( Ska försöka bli bättre men det är mycket nu i nian så får se hur det går! ;) Idag har jag spelat tennis i två timmar och det var super kul och gick bra o imorgon blir det ytterligare två timmars tennis och sen på måndag, tisdago ch onsdag så blir det 1,5 timmars tennis :)


Har känt mig dålig sen i fredags med huvudvärk, nackspärr, ont i halsen och så fryser jag så sjukt mycket så igår sov jag i min onepice under 2 tjocka täcken och en filt och frös :\ Men det är lite bättre nu har fortfarande huvudvärk, nackspärr och jätte ont i halsen men jag fryser iallafall inte och det är jag glad för det var hemskt att frysa så mycket.

Ska ner och äta nu och sen ska jag kolla tv ;)

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 somrar som vill att just DU läser min blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas/ kan förbättras på min blogg?
 Frågestund
 Kompisinlägg
 Mina tankar
 Mina åsikter
 Mer om mig själv
 Fler inlägg
 Fler bilder
 Mer om min vardag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards