without-you

Alla inlägg under april 2013

Av R F - 29 april 2013 22:42

Av R F - 29 april 2013 22:40

Nu har äntligen allt lugnat sig, en aning i alla fall ;). Men idag var första utomhus träningen och den gick faktiskt okej trodde det skulle gå mycket sämre än vad det faktiskt gick. Fast det började regna så vi spelade lite i regn men sen fick vi avbryta och då var alla blöta, men sen kom solen och vi spelade igen. Efteråt var det fys, vi skulle springa en runda fem gånger och vi var uppdelade i 2 "lag" så när ena "laget" sprang vilade det andra. Jag har kommit fram till att jag nog har lite bättre kondition än vad jag trodde och att det är skönt att ha en trött/avslappnad "kropp" men endån vara pigg! :)

Annars så har jag haft fullt upp med allt men i torsdags så var hela klassen på gymnasiemässa. Det var så kul det kunde bli, men jag hitta ett gymnasie som jag jätte gärna vill gå på. Det är i Örkelljunga där man har med sin egna hund och lär sig om t.ex delarna, rehab och sånt men tyvärr så tror jag inte det finns någon "riktig" utbildning där som jag hade velat. Men funderar lite på det i alla fall för man kanske kan arbeta med att hjälpa hundar på rehabilitering om man går där, för jag vill jobba med djur eller människor. Men tur att jag har ganska lång tid kvar tills jag ska ha valt ;)

Ganska rörigt inlägg men orkar inte ändra ;)

Av R F - 19 april 2013 21:00

Tar en bloggpaus nu vet inte riktigt när jag börjar sen ingen, blir nog när allt har lugnat sig i skolan och med tennisen :)

Av R F - 16 april 2013 16:09

Har precis övat tyska och snart kommer mamma hem så ska vi åka tillbaka till skolan. Jag hoppas verkligen att det går bra ;) Sen när jag kommer hem ska jag öva lite engelska också :)

Av R F - 15 april 2013 22:56

Har inte hunnit blogga idag, känns som att jag inte har tid. Men iallafall idag var jag först i skolan som var helt okej, sen så tog jag bussen in till pappas jobb och spela tennis fick ont i armarna. När jag kom hem kollade jag på film/serie, den är super bra handlar om en olycka som hände för några år sedan där en persons dotter och fru omkom och han söker hämnd på den personen dem krocka med och mer.Den är sorglig men spännande och det bästa med den är att jag inte kan sluta kolla på den! Har 11 sidor med 9 filmer på varje kvar och det lär ta tid att kolla på det men det är e värt hittils i alla fall. Men nu måste jag sova, skola som vanligt imorgon igen. :( Men sov gott alla läsare! :)

Av R F - 14 april 2013 10:43

Igår så var jag, chili och mamma på lukas fotbollsmatch och sen städa vi hela huset. Vid halv sju så kom några gäster. Idag så blir det tennis som vanligt och sen ska jag plugga igen :(

Av R F - 12 april 2013 18:52

Äntligen fredag har haft fullt upp hela veckan med att plugga men nu är det färdig, i alla fall för denna vecka ;) Har precis spelat tennis och är på väg hem, kvällen kommer säkert bli bra, min favoritmat Nachos och let's dance! :) Men nu så ska vi ha allsång i bilen haha! ;)

Av R F - 11 april 2013 18:06

Nu har jag tagit en paus från pluggandet. Så nu sitter jag under mammas chillifilt men snart ska jag fixa en till hallonsmoothie och sen fortsätta plugga igen :(
Vid sju så kommer pappa hem och då ska vi göra matte o sen vi åtta kommer mamma och då ska hon förhöra mig på so:n

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 somrar som vill att just DU läser min blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas/ kan förbättras på min blogg?
 Frågestund
 Kompisinlägg
 Mina tankar
 Mina åsikter
 Mer om mig själv
 Fler inlägg
 Fler bilder
 Mer om min vardag

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards