without-you

Alla inlägg under juni 2013

Av R F - 30 juni 2013 09:08

Nästa vecka skulle han kommit hem men vi ska till Stockholm så det dröjer ytterligare en vecka :(

Av R F - 30 juni 2013 09:06

Sitter och väntar på att klockan ska bli kvart i :( Sen blir det gudstjänst o efter det ska en i konfan döpas men sen efter det åker jag, wilma och sofia men kanske annelie och beata till skäralid där vi ska campa tills på onsdag. Längtar jätte mycket och det kommer bli helt super utan föräldrar ;)

Av R F - 28 juni 2013 18:09

Av R F - 28 juni 2013 18:05

För ett år sen fick min katt Simon avlivas för han hafe polyper och den spred sig till hans hals så han fick svårt att äta och andas me det var det enda rätta så att han slapp lida. Han var/är värd mer en att behövas plågas vid varje andetag, han var en helt underbar och speciell katt. Han var alltid med mig ochvar enda dag när jag kom hem eller åkte iväg så satt han på trappan och det
verka som att han väntade på mig. Var enda gång han var nära blev jag lugn och han hjälpte mig genom både glädje och smärta. Han var och är den absolut bästa och omtänksammaste katt jag någonsin träffat och jag saknar honom så enormt mycket!!! :( <333

(Har alla bilder på han på datorn :( )

Av R F - 25 juni 2013 22:50

(Från midsommsr och idag:))
Kanske inte precis bästa fotona men jaja.

Av R F - 25 juni 2013 22:35

Idag som jag säkert skrev innan så red vi med konfirmationen. På förmiddagen så delades vi upp i två grupper (de som hade/kunde rida och "nybörjare". Jag, Wilna, Sofia, Beata och en ungdonsledar var i en grupp och det blev mest skritt och lite trav + två små galoppsträckor som knappt kan räknas. Sen kom vi tillbaka till stallet och satte in hästarna i boxarna/spiltorna och grillade korv. Efter vi alla ätit färdigt red vi ut igen och då blev det typ BARA skritt fast dem som ville fick ta en galopp på ridbanan och det var så skönt saknar det verkligen :( Men Ami (hästen jag red) var jätte snäll och lugn men ganska lat men gillar bättre lata en pigga hästar ;)

Av R F - 25 juni 2013 08:21

Oj länge sen sist men har liksom inte haft tid. Konfirmationsläsningen har börjat och vi har varit på en i 4 dagar och det var jätte kul. Se fyllde jag år den 20 och på kvällen så åkte vi till sommarstugan och fira midsommar där. Chili följde också med och vi "badade" i havet. Sen nu idag så ska jag iväg igen ingen vanlig läsning utan idag ska vi rida och det kommer bli kul lite tråkigt bara att vi bara ska skritta :(


Av R F - 13 juni 2013 22:44

Är så skönt att sitta i soffan, kolla på tv och bara tänka på hela sommaren som är framför men också att veta att jag slipper sätta klockan imorgon och gå upp så tidigt ;). Det kommer säkert bli en av de bästa somrarna i mitt liv och ser jätte mycket fram emot allt som hittils är planerat! ;)

1. Idag slutade vi åttan och gick på sommarlov men tyvärr tvingades vi säga hejdå till vår mentor/no-lärare Cecilia. Hon var/är en av dem bästa lärarna jag haft så kan inte mer en att önska henne lycka till på nya skolan! Men i alla fall efter det åkte jag, Wilma och Sofia till soffipropp och åt en jättegod jordgubbstårta. Sen sprang vi till bussen så vi skulle hinna med samma buss som Amanda och Saga. Vi skulle egentligen ha gått på väla men det slutade med att jag, Sofia och Wilma kollade på film hemma hos Saga.

2. Chili ska få en liten lekkamrat. Så det blir en till liten bäbizz i huset samma ras fast en hane. Jag bara älskar namnet eftersom jag typ valde det ;) Vet egentligen inte hur men det liksom bara dök upp i huvudet så fort jag fick veta att vi skulle köpa en hanhund :)

3. Chili får äntligen följa med till danmark eller ja på söndag. Så i Midsommar blir första gången den lilla busungen får komma dit har bara en del att fixa där med stacket eller något så hon inte blir påkörd av någon bil eller försvinner. Vet inte om jag har skrivit detta men hon gick igenom röntgen och var fri (fick A) så hon kan få valpar men det blir nog nästa sommar i samband med mamma och pappas 50-års resa. Vet inte hur jag kommer kunna klara mig typ en sommar utan den lilla krummeluren och den nya lilla bebisen:(

4. På söndag samlas min konfagrupp och föräldrarna ska få lite information men efter det sticker hela gruppen inklusive mig, Sofia och Wilma till Ven. Är en aning orolig över hur det ska gå med... men det går säkert bra vi har i alla fall vant oss lite med det men är fortfarande lite läskigt :( Men den tjugonde åker vi där ifrån och det råkar även vara min födelsedag och Wilma har sagt att hon ska mjöla mig men om hon gör det ger jag bara igen på hennes födelsedag ;) Sen blir det ytterligare ca 2 veckor med konfa läsning och den 6 juli blir det själva konfirmationen så ca 3 veckor med några av dem bästa kan det bli mycket bättre? ;)

Efter konfirmationen så ska hela familjen upp till Stockholm för FÖRSTA gången och ska bland annat besöka gröna lund!

Längtar efter att äntligen få se Stockholm, shoppa, träffa kompisar, få en till hundvalp, få med Chili till danmark och besöka Gröna lund! ;)

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 somrar som vill att just DU läser min blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas/ kan förbättras på min blogg?
 Frågestund
 Kompisinlägg
 Mina tankar
 Mina åsikter
 Mer om mig själv
 Fler inlägg
 Fler bilder
 Mer om min vardag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards