without-you

Alla inlägg under oktober 2013

Av R F - 20 oktober 2013 21:32

Hej igen! Idag har det varit fullt upp med tennis. Först en timmes träning med Daniella och Johan (tränaren) och den träningen kändes super allt fungerade och det var skitkul! Fast sen i slutet när vi körde matchspel så kändes det lite sämre, fick inte riktigt spelet jag ville ha men.
Sen direkt därifrån till Olympia och skulle spela seriespel. Egentligen skulle jag spela både singel och dubbel men Kamilla kunde också vara med så blev bara dubbel! :) Men iallafall Ida förlorade sin match och Kamilla vann sin, sen i dubblen så blev det 3-6 5-7. Jag och Kamilla började stark och det gick bra för oss, sen hände något. Vi hängde fortfarande med men vann inte bollarna. Sen i sista setets stog det först 1-5 sen tog vi upp till 5-6 sen hade vi inte med oss det sista, men är ändå sjukt nöjd med dagen! :)

Finns heller inget bättre än att komma hem till min lilla prinsessa efteråt heller! ;)

Imorgon blir det prao hos "din veterinär" sjukt taggad! ;)

Av R F - 18 oktober 2013 15:50

Har någon av er sett knappnytt? (Sorry om ni gillar den) Den suger, min lillebror kollar på den och ja säger detingen DEN SUGER! ;) Nu ska jag träna tennis! ;)

Av R F - 13 oktober 2013 08:34

I fredags till igår så sov jag med Amanda och vi hade jätte kul, vi kollade bland annat på Tillsammans För Världens Barn Galan. Sen igår stack vi till en häst tävling, där Wilma och Sofia skulle rida och det gick bra för dem Wilma kom på 6:e plats och Sofia blev inte placerad men det var endå nöjda vilket jag tycker de ska vara. Vid två tiden åkte vi och lämna Amanda och sen åkte mamma och jag vidare till Hässleholm och kollade på när Lukas spela match. Efter han spelat klart så handla vi lite och jag anmälde mig sedan o då fick vi reda på att jag skulle spela i Wä eller Vä vet inte hur det stavas men ;) så det blev brått. När vi väl kom dit så värmde jag upp och började spela. Även om jag förlorade så är jag nöjd jag vann iallafall 4 gem och hade bara ett dubbelfel. Men idag så ska jag bara ta det lugnt eftersom jag har inte sovit så mycket nu under helgen som max har jag nog sovit 7 timmar under hela helgen :\

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 somrar som vill att just DU läser min blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas/ kan förbättras på min blogg?
 Frågestund
 Kompisinlägg
 Mina tankar
 Mina åsikter
 Mer om mig själv
 Fler inlägg
 Fler bilder
 Mer om min vardag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards