without-you

Direktlänk till inlägg 30 juli 2014

Semester!

Av R F - 30 juli 2014 17:02

Nu är det "bara" 9 dagar kvar sen åker vi hem igen efter två månader. Jag vet att jag skulle blogga om det som hänt men vi har haft fullt upp i Australien var det knappt en ända ledig dag utan nästan alltid någon aktivitet som i Darwin där vi var ute på en 5-dagars tur i bushen, Cairns där vi var ute på barriärrevet eller i Sydney där vi bl.a åkte upp i Sydney tower och åkte ut på havet och såg valar! :)
Det var 5 helt underbara veckor och jag verkligen älskar Australien och ska helt klart dit igen.

Men nu är vi i Thailand och måste ärligt säga att det inte alls var som jag föreställt mig. Först flög vi 9,5h från Sydney till Bangkok och sen dagen efter skulle vi flyga vidare till Koh Samui så vi stannade bara en natt i Bangkok. Sen flög vi till Koh Samui och där var fint. Där stannade vi 5 dagar sen vidare till Koh pangnang där vi stanna dagar sen idag tog vi återigen båten fast till Koh Tao. När vi kom till hotellet bytande vi om och hoppade direkt i poolen sen har vi tagit det lugnt och nu på kvällen har vi varit ute och shoppat lite och jag köpte ett linne :) Vi stannar här i en natt till och sen åker vi vidare till Huahin och stannar där några dagar o sen efter det Bangkok i ca 3 dagar och sen hem igen!

Har sån hemlängtan och saknar både vänner, familj och våra djur men hade annars kunnat stanna ;)

Har inte så många bilder tyvärr eftersom min mobil bara kan ha ett visst antal bilder och är lite knasig och jag inte kunde bära med mig min ipad överallt men några blev det och sen MÅNGA på kamerorna vi hade med.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av R F - 22 mars 2015 13:07

lite bilder därifrån??

Av R F - 22 mars 2015 12:28

Nu är jag tillbaka igen men jag kommer inte vara jätte aktiv, inte för att jag varit det innan heller? men det kan vara kul att sen någon dag gå tillbaka och läsa allt jag skrivit? Jag har ju nu börjat på gymnasiet och till en början var det jobbi...

Av R F - 15 juni 2014 16:55


I går natt kom vi fram till Dubai och där fick vi sitta i någon timme innan vi sen (03.05) gick på planet mot Singapore. Det planet var jättestort med två våningar varav 88 "rader" med platser där nere. Sen när vi väl kom fram efter 8h flyg så var k...

Av R F - 14 juni 2014 10:02

Nu lämnar jag snart Sverige och sticker till Australien och Thailand! :) Det kommer bli en helt makalös upplevelse men ändå jobbig! Saknar redan Chili och mina vänner, hur ska jag klara mig utan dem i 2 månader? :( Jag kommer i alla fall vara antin...

Av R F - 5 maj 2014 15:32

Några bilder som inte var jätte suddiga! :\

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 somrar som vill att just DU läser min blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas/ kan förbättras på min blogg?
 Frågestund
 Kompisinlägg
 Mina tankar
 Mina åsikter
 Mer om mig själv
 Fler inlägg
 Fler bilder
 Mer om min vardag

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards