without-you

Alla inlägg under februari 2013

Av R F - 28 februari 2013 21:26

Nu är jag äntligen färdig med skoluppgiften, dumma bild ;)

Efter att vi ätit så frågade Johanna mig om jag ville ut och rida, tackade först nej men när hon så att hon kunde fixa färdigt hästarna medan jag gjorde läxan så gick det inte tacka nej. Sååååå glad att jag ändrade mig har saknat det så sjukt mycket att rida även om det var mörkt och Iris ( johannas en häst) var lite pigg så var det sjukt kul, ååå vad jag längtar till nästa gång ;)    Jag vill börja rida igen men har ingen tid, tennisen och skolan tar upp all min tid :(


( Johanna och Iris )

Av R F - 28 februari 2013 17:32

Tog lite längre tid att kunna blogga, cyklade först hem sen fick jag gå med Chili en runda + har fixat en skoluppgift som jag inte är klar med än. Men snart ska vi äta och det blir bakad potatis. :)

Av R F - 28 februari 2013 15:22

Just nu sitter jag på bussen men bloggar mer när jag är hemma ;)

Av R F - 28 februari 2013 11:45

Livet är som att cykla. För att hålla balansen måste du fortsätta framåt. ~ Albert Einstein


Källa: http://klokacitat.se/?s=Albert+Einstein

Av R F - 27 februari 2013 21:08

Vi åkte hemifrån vid åtta och hämtade blommorna vi beställt. Sen körde vi till Danmark, bilresan dit tog ca 2 timmar. När vi väl kom fram stack vi till stugan en stund och kollade hur där var, sen gick jag och Lukas till stranden och letade lyckostenar (stenar med ett hål som det går att se genom) när vi var på väg till stugan igen så möttes vi av bilen. Så hoppade vi in och åkte till kyrkan. Det var jätte fint där inne med kistan och alla blommor, jag förstod det mesta av vad de sa men inte allt :l
Efteråt åkte vi till en liten gård och fika sen åkte vi hem. Jag var hemma i typ tre min sen stack jag och pappa in till tennisen, det gick bra glömmer typ allt när jag är på tennisbanan (vilket är skönt oftast). Efter träningen hade jag och Greta vattenkrig med vattenflaskorna i omklädningsrummet och jag vann!!! :) Men nu är jag hemma och ska äta lite, imorgon så blir det skola igen :\

Av R F - 27 februari 2013 14:15

Du föddes som ett original. Dö inte som en kopia. ~ John Mason


Källa: http://klokacitat.se/john-mason/

Av R F - 26 februari 2013 14:00

Livet har många olika kapitel. Ett dåligt kapitel betyder inte att boken är slut. ~ Okänd


Källa: http://klokacitat.se/

Av R F - 25 februari 2013 22:24

Jag gick upp vid sex sen gjorde jag mig klar för skolan. Det var super kul att träffa halva klassen igen (andra halvan är på prao) så det var lite tystare än vad det brukar. Vi slutade kl.3 men som tur vad så fick vi gå redan halv, vi hade hemkunskap sista timmen och gjorde amrikanska pannkakor :)
Vid kvart i tre tog jag bussen in till Helsingborg och var framme vi Olympia hallen typ kvart o fyra sen vid halv sex spelade jag tennis till sju, så pratade pappa i tjugo minuter till och sen åkte vi hem.
Sen har jag bara varit på mitt rum och tagit det lugnt ;)
Och nu ska jag sova :\

(Bild på pappas toscakaka)

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 somrar som vill att just DU läser min blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas/ kan förbättras på min blogg?
 Frågestund
 Kompisinlägg
 Mina tankar
 Mina åsikter
 Mer om mig själv
 Fler inlägg
 Fler bilder
 Mer om min vardag

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards