without-you

Alla inlägg under juli 2013

Av R F - 27 juli 2013 22:43

Haft en super dag!!!
Jag vaknade typ 9 av en uggla eller ja i alla fall ett jobbigt uggle liknande ljud. Två var jag inne i hbg för lukas skulle spela match. Träffade Saga och Jasmine på knutpunkten klockan halv fem. Så såg vi på nickolodion dagen eller vad det var. Efter det köa vi i typ en timme för att få eddie razaz, oscar zia, timotej och Anton Ewalds autografer!!!!! Senvid halv åtta så kom Wilma, hennes syster ovh deras kompis och så kolla vi alla på Eric Saade. Dagen har varit helt underbar förutom slutet, Saga svimma och det slutade med att ambulansen fick komma :( Om du läser detta så hoppas jag att du mår bättre nu! <333

Av R F - 27 juli 2013 00:51

Haft en helt awsome dag idag! Städa först till typ fem sex sen tog jag lugnt och läste lite på wattpad. Vid åtta så kom tjejerna Amanda,Wilma, Saga och Jasmine har saknat dem sjukt mycket!!! Vi åt pizza och citronfrimage (stavning) och såklart chips o godis när vi kolla "film". Själva filmen vi skulle se funka inte så istället satt vi o kolla på sommarlov med Oscar Zia och The Fooo. Imorgon så sticker jag till Saga vid två tre och sen ska vi plus Jasmine gå på hbg-festivalen och se Oscar!!! :D

Av R F - 20 juli 2013 23:56

Glömde skriva att vi även åkte båt, var på Globens tak och vann ett 2kgs Daim packet på gröna lund.

Jo jag har tänkt lite och kommer nog inte blogga så mycket just nu kanske blir det mer senare! ;) Men tror jag kommer skriva minst en gång i månaden och när det faktiskt händer något ;)

Av R F - 20 juli 2013 23:56

Glömde skriva att vi även åkte båt, var på Globens tak och vann ett 2kgs Daim packet på gröna lund.

Jo jag har tänkt lite och kommer nog inte blogga så mycket just nu kanske blir det mer senare! ;) Men tror jag kommer skriva minst en gång i månaden och när det faktiskt händer något ;)

Av R F - 20 juli 2013 23:56

Glömde skriva att vi även åkte båt, var på Globens tak och vann ett 2kgs Daim packet på gröna lund.

Jo jag har tänkt lite och kommer nog inte blogga så mycket just nu kanske blir det mer senare! ;) Men tror jag kommer skriva minst en gång i månaden och när det faktiskt händer något ;)

Oj!

Av R F - 20 juli 2013 23:48

Länge sen sist!

Har hänt rätt så mycket sen sist. Först var vi i Stockholm i 4 dagar där vi bland annat shoppa, gick på museum t.ex Vasa och var på Gröna Lund. Vi hade superkul förutom att min syster var sur typ hela tiden. Hon hade hellre varit på Lalandia men ja. Sen på vägen hem så åkte vi in om en släkting och fika/prata och Lukas badade vid deras brygga i nån sjö. Så när vi väl var hemma så sov jag och nästa dag gick jag och mamma upp vid sju kanske. Så vid nio åkte vi iväg och hämta Dallas! :D

Första natten var han jätte jobbig speciellt när jag, johanna och Lukas fick vakta han för mamma och pappa var i farhult. Tror jag sov sammanlagt 3 timmar den natten för han gnällde och skulle ut klockan sex på morgonen bland annat och Johanna bara sov som vanligt men Lukas var snäll och hjälpte mig :)

Idag så var det en lugn dag till att börja med fast redan efter typ ett var jag trött på Dallas. Fast ja mamma, Johanna och Chili åkte till Danmark där Lukas och min mormor o morbror redan är och pappa kom hem vid typ sju.

Vid åtta cykla jag och Wilma ner till K och köpte glass i kiosken och var på L ett tag, kan lugnt säga att Wilma var galen! ;) Men hon är endå sjukt rolig och snäll en helt underbar kompis! ;)

Men i alla fall efteråt var vi hos mig ett tag och Wilma fick träffa Dallas , ni skulle sett dem haha! ;) Fast nu är inte Chili lika farlig när busungen tar över rollen eller vad säger du Wilma? Båda är super snälla dem kan bara vara lite busiga och galna ibland fast båda är fortfarande valpar och är lite bitiga av sig speciellt Dallas... ;)

Men nu måste jag sova ska upp sex imorgon och ta hand om Dallas och klockan 2 åker jag lukas och mamma till tennismatcher där lukas spelar typ tre och jag halv fem på samma ställe så kommer bli en lång dag;)

Av R F - 6 juli 2013 22:14

Har haft en helt underbar dag med både släckt och vänner och jag överlevde i kyrkan utan att ramla eller säga fel :D
Träffat många som jag saknat men kommer verkligen dakna konfagruppen. Vi var bara sju stycken men vi kom alla varandra nära, allt var kul och jag har fått nya kompisar. Vi bara måste träffas! Men detta var en av alla dagar jag kommer minnas.
Kvällen har vsrit lång och de sista gästerna gick för typ en halv timme sen men allt har varit SUPER!

Jag fick arvsaker, något ( vet inte riktigt hur jag ska förklara det) smycken, 600 svenska kroner och 200 danska, ipadskal, ipad och ännu fler smycken men är bara helt överlycklig. På måndag blir det Stockholm och på fredag kommer Dallas hem!!!!!!!!! :)

Av R F - 6 juli 2013 08:30

Idag ska jag konfirmeras ganska nervös men det går säkert bra. Behövdes bara lite peptalk från jasmine så är jag lugnare ;) Efteråt så blir 26 gäster hemma efteråt ;)

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 somrar som vill att just DU läser min blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas/ kan förbättras på min blogg?
 Frågestund
 Kompisinlägg
 Mina tankar
 Mina åsikter
 Mer om mig själv
 Fler inlägg
 Fler bilder
 Mer om min vardag

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards