without-you

Direktlänk till inlägg 5 maj 2014

Oj..

Av R F - 5 maj 2014 15:00

Jag har haft fullt upp med skola, tennis o andra saker och har knappt tid för något alls känns det som :\ Men just nu har jag lite tid eftersom att jag gick hem från skolan eftersom att jag har jätte ont i huvudet och fryser.

Orkar inte skriva allt men mitt påsklov var iallafall ganska lugnt och Torsdagen var helt klart BÄST!
Klockan 12 var jag, W och hennes syster inne i Helsingborg och köade till The Fooo konserten och vi var nr 91, 92 och 93 i kön! Fram tills kl. 18.00 så var vi ute och köade och stod vid en grind och väntade på att killarna skulle komma ut. Innan konserten började så hann jag se Oscar, Felix, Michaela och Omar (som även kom ända fram till grinden vi stod vid!!! )
Sen vi 17.00 så gick alla tillbaka till kön och tackvare nummrena på händerna så kunde ingen tränga sig och man slapp stå i kön hela tiden.

Men när vi då kom in kl.6 så satte sig alla ner på golvet o så gick det ytterligare 1h och sen helt plötsligt så kom Daff in och alla reste sig upp och började trycka framåt :\ men sen blev det bättre, när Moa kom in så var det lugnt och inte mycket tryck. Men hon var verkligen jätte duktig! Sen efter Moa så kom Isac Eliott och det var då alla börja trycka framåt men vi stod bra, eller jag stod bra! (Stod typ längst bak, 4:e raden så jag såg endå jätte bra och slapp trängseln de andra stod framför mig.) Han var också jätte duktig och jag minns inte hur många låtar han körde men alla var bra! Kan inte fatta att han bara är 00:a trodde han var minst 98:a men hade tydligen fel.

Sen kom The Fooo och jag minns nästan inget av det! Jag minns vissa låtar de gjorde och jag filmade o fotograferade en massa, men typ alla bilderna blev suddiga eftersom att mina händer skakade! Det var jätte overkligt att efter ca ett år där jag har suttit fastklistrad i soffan när de varit på tv, lyssnat på deras låtar och mycket mer så har jag äntligen fått se dem och höra dem live! Det var helt sjukt bästa dagen någonsin!!!!

Efter det har det väl inte hänt något speciellt (vad jag minns) jag har pluggat en hel del, jag och min familj har varit en hel del i Danmark, min syster är i Tyskland och har varit det nu i två veckor och hon kommer hem om exakt en vecka o 1 dag. Har saknat henne en hel del! Men hinner bara se henne i 8 dagar efter att hon kommit hem, sen åker jag iväg till Polen på klassresa i 5 dagar. Där vi bl.a ska gå i gamla stan, besöka en saltgruva och besöka Auschwitz. Vet inte riktigt hur det kommer att bli men det kommer säkert bli jobbigt på Auschwitz men resten hoppas jag kommer bli en rolig upplevelse tillsammans med klasskompisarna, vännerna och vissa av lärarna.

(Några bilder från konserten kommer upp snart)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av R F - 22 mars 2015 13:07

lite bilder därifrån??

Av R F - 22 mars 2015 12:28

Nu är jag tillbaka igen men jag kommer inte vara jätte aktiv, inte för att jag varit det innan heller? men det kan vara kul att sen någon dag gå tillbaka och läsa allt jag skrivit? Jag har ju nu börjat på gymnasiet och till en början var det jobbi...

Av R F - 30 juli 2014 17:02

Nu är det "bara" 9 dagar kvar sen åker vi hem igen efter två månader. Jag vet att jag skulle blogga om det som hänt men vi har haft fullt upp i Australien var det knappt en ända ledig dag utan nästan alltid någon aktivitet som i Darwin där vi var ute...

Av R F - 15 juni 2014 16:55


I går natt kom vi fram till Dubai och där fick vi sitta i någon timme innan vi sen (03.05) gick på planet mot Singapore. Det planet var jättestort med två våningar varav 88 "rader" med platser där nere. Sen när vi väl kom fram efter 8h flyg så var k...

Av R F - 14 juni 2014 10:02

Nu lämnar jag snart Sverige och sticker till Australien och Thailand! :) Det kommer bli en helt makalös upplevelse men ändå jobbig! Saknar redan Chili och mina vänner, hur ska jag klara mig utan dem i 2 månader? :( Jag kommer i alla fall vara antin...

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 somrar som vill att just DU läser min blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas/ kan förbättras på min blogg?
 Frågestund
 Kompisinlägg
 Mina tankar
 Mina åsikter
 Mer om mig själv
 Fler inlägg
 Fler bilder
 Mer om min vardag

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards