without-you

Alla inlägg under februari 2014

Av R F - 20 februari 2014 11:30

Igår så var det ju grammisgalan. Själv brukar jag aldrig kolla på det men igår kollade jag eftersom att The Fooo var där och skulle ha en grammi! ;) Dem var jätte duktiga både när de uppträdde och deras tacktal! :)
Sen så kom även deras nya låt King Of The Radio ut och den är RIKTIGT BRA! En av deras bästa låtar, varje ny låt blir bara bättre och bättre och dem har gått framåt så mycket! Ett år o redan en grammi och snart konserter runt om i Sverige + många låtar (orkar inte räkna dem, haha) Så stolt över dem! :)

Min top 3 lista över deras låtar!
1:a plats --> King Of The Radio
2:a plats --> Fridays Are Forever
3:e plats --> Ex factor!

I förrgår så blev jag så sjukt överaskad! Jag är typ besatt av Teen Wolf och en av skådaspelarna (Daniel Sharman a.k.a Isaac) i den serien favoritmarkerade min tweet, trodde faktiskt aldrig att han skulle se den och blev så sjukt glad och överraskad! :D

Av R F - 17 februari 2014 15:30

Det finns inget annat misslyckande än att sluta försöka

~ Okänd

Av R F - 16 februari 2014 13:30

Alla slut är också början till något nytt
Vi vet bara inte om det just då

~Mitch Albom

Av R F - 15 februari 2014 12:00

Det verkar alltid omöjligt tills dess att det är gjort

~Nelson Mandela

Av R F - 14 februari 2014 16:00

Det förflutna kan vi inte ändra på, glömma eller radera ut
Vi får acceptera det

~Okänd

Av R F - 13 februari 2014 15:00

Blicka inte bakåt på den väg du redan gått
Rikta blicken framåt där du inte gått
Framtiden är mycket mer spännande

~ Okänd

Av R F - 12 februari 2014 18:00

Små stjärnor lyser också i mörkret

~ Okänd

Av R F - 11 februari 2014 18:00

Det finns inga hemliga recept för framgång
Det är resultatet förberedelse, hårt arbete, och att lära sig från sina misstag

~ Colin Powell 


källa: http://www.tilleftertanke.nu/klart/bra_sagt_om_livet.htm

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 somrar som vill att just DU läser min blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas/ kan förbättras på min blogg?
 Frågestund
 Kompisinlägg
 Mina tankar
 Mina åsikter
 Mer om mig själv
 Fler inlägg
 Fler bilder
 Mer om min vardag

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards