without-you

Alla inlägg under mars 2015

Av R F - 22 mars 2015 13:07

lite bilder därifrån??

Av R F - 22 mars 2015 12:28

Nu är jag tillbaka igen men jag kommer inte vara jätte aktiv, inte för att jag varit det innan heller? men det kan vara kul att sen någon dag gå tillbaka och läsa allt jag skrivit?

Jag har ju nu börjat på gymnasiet och till en början var det jobbigt men nu när man väl kommit in i det så är det bra. Jag går på Ridgymnasiet i Helsingborg med inriktning naturbruk/naturvetenskap + djursjukvård smådjur. Haha lite rörigt jag vet men jag älskar det! Trots att vissa dagar är väldigt långa så är det inte så jobbigt då skoldagarna inte känns som det. Lärarna är jättebra och maten ska man inte ens snacka om? Den lagas på skolan och man får måltidsdryck till både fikan på förmiddagen (knäckebröd och frukt) och maten och dessutom så får man ofta efterrätt som T.ex Pannkakor och kladdkaka??? Varannan vecka så är man även nere på djursjukhuset och typ praoar, det är super förutom om man är på vård/isolering för då får man gå upp väldigt tidigt då man ska vara där kl. 7 men det funkar annars är man på inne på rehab eller OP och där börjar man kl.8 Sen "får man tillbaka" den tiden genom att när man inte är där så har man sovmorgon till kl.13.00 men dock behöver jag åka hemifrån 10 för att hinna dit?

Sen har jag fått 3 nya vänner Johanna, Linda och Annie. Vi har jätte kul tillsammans och hittar på lite grejer tillsammans som T.ex filmkväll och polkagris bakning där vi hade polkagris i allt vi bakade och snart ska vi ha en nutella dag?

Det var längesen nu som vi var iväg på resan och jag saknar det varje dag, kan klart säga att det var det bästa jag någonsin gjort och jag tycker alla ska åka på en sån resa. Australien var helt klart min favorit och jag funderar helt 100 på att kanske flytta dit efter att jag pluggat färdigt??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej på 14 somrar som vill att just DU läser min blogg! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas/ kan förbättras på min blogg?
 Frågestund
 Kompisinlägg
 Mina tankar
 Mina åsikter
 Mer om mig själv
 Fler inlägg
 Fler bilder
 Mer om min vardag

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards